Keturunan Hitler bukan dari Beruk!!!!



Seperti ramai bijak pandai yg lahir dimuka bumi ini yang menerima seadanya yang mereka berasal dari keturunan BERUK, tapi bagi kami keturunan Hitler sama sekali bukan dari spesis beruk. Memandai2 jer. Gua terus terang la yang gua dari ketuturunan berudu.

Hitler keturunan berudu beb!! Nak ulang sekali lagi ke?

Oklah yang sebenarnya adalah dari telur berudu.

Sebab tu la dulu gua nyer Super Moyang mengamuk nak kasi 'clear' Yahudi. Sebab taknak sama ngan diorang, asal beruk. Pelik gua rasakan, orang senang2 boleh percaya?

Super Moyang gua ada tinggalkan pesanan kat keturunan keturunan gua yang yahudi ni nak orang percaya yang orang asal dari beruk, pastu yang yahudi plak duduk rumah gelak gelakkan mereka yang dah kompom rasa diri mereka mmg asal dari beruk.

Proud mat mat atheist kunun.

Tapi kalau rempit yang asik sibuk sibuk kat area danaukota tu mmg keturunan beruk la kot. Aku pasti ni mmg betul(ala2 Abang MM).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan