Willkommen durch Nik Hitler

Willkommen zu allen und Selamat datang kepada semua.

Ok mari sayss!!! Heil Hitler!!!!!!!!!.

Rite...Yess bebeh.

Panggil gua Mr Hitler , freunde für alle(kawan kepada semua). Gua adalah dari generasi ke 3 Adolf Hitler rasanya, sbb gua selalu tak amik port sangat. Gua ada abang sorang, tapi dia sudah jadi pondan fulltime. Mana dia pegi pun gua xmau amik tau. Nanti gua cerita la.


(*gambar hiasan)

Ok, dulu olang kate Adolf Hitler sudah mati atau in deuth 'Adolf Hitler ist tot'. Tot tu mmg bunyi yg pelik.

Tapi kalau betul2 nyer citer wa punya super moyang tu mana ada mati la baiiiiiiiiiii. Dia sempat lari pergi lepak dengan Sultan Perak, sembang2 pasal masa depan metro sexsual kalau tak silap. Lepas tu baru dia lepak negeri Kelantan.

Ok gua nak pegi berak kejap ok...

...................................................................



Ok lega dah beb, orait.




OK, nama penuh gua Nik Amat Nik Hitler Bin Nik Abdul Razak Mat Hit Nik.

Ok sambung balik cerita masa Super Moyang gua sampai kat Kelantan tu rite?.

Orite..

Masa dia sampai Kelantan wa punya super moyang tu terus je tukar nama , tapi dia cuma letak Nik Adolf Hitler Nik Yeng, ore kampung panggei dio Yen. Masa tu orang2 kampung mana tau Hitler tu sapa, ekau terai la tanye moyang ekau ado ke dia kenai ke Hitler tu sape. Takder nyer la, wa berani berjudi. Maka takda sapa pun la yang perasan muka hitler kek Kelate Kite nu.

Ok.. lepas tu plak Nik Adolf Hitler Nik Yeng tibe2 berkenalan la plak ngan seorang gadis keturunan siam dari Pattani yang menetap kek Kelante kite ni, namo dio Nai Pan Suak Fen. Kalau namo melayu dia seingat kawe Mek Yong je. Pastu mereka pun diijab kabulkan mengikut adat istiadat Kelate Kite nu. dikhabarkan Mek Yong dah pun buncit 2minggu, baru kawen seminggu tapi dalam perut dah ada 2 minggu. Biasa lah, sbb tu la mereka diijab kabulkan. Kantoi kek kandang masatu.

Maka selepas berhempas pulas berbulan membuncit akhirnya Mek Yong pun berjaya mengeluarkan hasilnya. Lahirlah anak pertama mereka berdua. Baru keluar perut Mek Yong jer dah gerek kata org2 kampung. Biasalah mix siam ngan german la katakan. Gua pun kiut sgt sekarang nih. Nenek gua dulu pun kawen ngan lelaki Belanda. So kire dah byk sgt mix la gua nih, tak campur lagi generasi sebelum nenek gua lagi. Kalah John Hafiz rasanya ngan gua. Cume dia menang buncit je.

Gua pun taktau yang gua ni hasil dari lelaki Belanda ke Italy ke Mexico. Nenek ni gua sebenarnye kawen byk. Biasalah tetek macam 'PAMELA' muka plak peehhh tak caya aku tu nenek aku masa muda, tu yang mcm kilang je. Bersepah je sedara mara gua kat eropah tu. Dengar2 cerite la baru baru ni yang Beckham tu pun cousin aku. Mak aih muka buruk camtu nak jadi cousin.

Pelik aku. Aih. Stress aku dengar. Maleh dah terus aku.

welfare,welfare.

2 ulasan:

  1. peh gua tak sangka buku-buku sejarah semua tipu,x de satu pun mention hitler pandai main wayang kulit....

    BalasPadam
  2. ko ni sengal ke apa. Mana ada aku nreti main wayang kulit. Tak dinyatakan pun.

    BalasPadam